Heb jij in je huidige marketing functie (binnen bv. FMCG of MedTech) ook al direct contact met de klant/consument/eindgebruiker? Ben je toe aan een volgende stap? Wil jij werken voor een MedTech bedrijf welke bekend staat als zéér professioneel en waar de klant écht centraal staat? Ben je naast communicatief en creatief ook bovengemiddeld analytisch? Dan zou dit wel eens de functie kunnen zijn die jou op het lijf staat geschreven!

 

 

Opdrachtgever:

Je komt te werken bij een toonaangevend Medtech bedrijf gevestigd in Amersfoort. Het bedrijf staat bij haar klanten en gebruikers bekend als zéér innovatief  en professioneel en écht gericht op haar eindgebruikers! 

Het team bestaat op dit moment uit de Market Manager (waaraan jij rapporteert), een Product Manager en een Marketing Assistent. In de toekomst zal een CRM Database Manager het team compleet maken. 

 

Ervaring en/of opleiding:

  • Je hebt een afgeronde Bachelor of Master opleiding binnen Marketing of (Para)-Medisch. (bv. Commerciële Economie, Communicatie, Bedrijfskunde, Hogere Hotel School, HBO-V, Fysiotherapie, Diëtetiek etc.);
  • Je hebt bij voorkeur 3-7 jaar ervaring binnen (consumenten)marketing;
  • Je bent zéér relatiegericht en vindt het leuk om (netwerk) events te organiseren en te bezoeken;
  • Je hebt ervaring met social media en moderne marketing technieken;
  • Je kunt prima uit de voeten met bv. Microsoft Excell en met CRM systemen;

 

Profiel:

  • je bent communicatief vaardig;
  • je bent analytisch;
  • je bent een echte netwerker en vindt het leuk (netwerk)events te organiseren en te bezoeken;
  • je vindt het belangrijk de klant een eindgebruiker van jouw product écht te leren kennen en te begrijpen;
  • je bent proactief;
  • je bent innovatief;
  • je bent creatief;
  • je bent leergierig en houdt van uitdagingen;
  • je kunt goed zelfstandig werken;
  • je bent een doorzetter.

 

Tot jouw takenpakket behoren:

  • Behoeftes van klanten en eindgebruikers achterhalen en begrijpen;
  • Beheren van de database;
  • Deze behoeftes vertalen naar actieplannen die ervoor zorgen dat de producten en de service nóg beter worden;
  • Genereren van leads door omni-channel marketingcampagnes;
  • Ontwikkelen van nieuwe en creatieve concepten;
  • Contact onderhouden met ambassadeurs, patiëntenverenigingen en adviesraden;
  • Organiseren en bezoeken van events;
  • Verantwoordelijk voor de monitoring van de uitvoering en het behalen van de doelen van marketingcampagnes.

  

Uren:

Bij voorkeur 100% of 90%, echter is 80% bespreekbaar.

 

Salaris indicatie:

Marktconform salaris (tussen 60K en 75K ) met een goed secundair arbeidsvoorwaardenpakket, w.o. goede pensioenregeling en zorgverzekering, 30 vakantiedagen per jaar, een sportvergoeding van Eur. 200,- per jaar, dagelijks verzorgde lunch en indien de mogelijkheid tot (internationale) doorgroeimogelijkheden.

 

Tot slot:

Ondanks dat je er op uit gaat en zowel klanten als eindgebruikers gaat ontmoeten en spreken, betreft het een office-based functie. Het kantoor bevindt zich in Amersfoort. Idealiter woon je op max. een uur rijden van Amersfoort.  

 

 

Geen gedoe met alweer allerlei formulieren,
maar gewoon even een mailtje met je motivatie en je cv via deze knop:

PS: Mocht het mailen via deze knop niet lukken,
dan kun je me ook altijd rechtstreeks bereiken via info@toffrecruitment.nl

Solliciteer nu!